četrtek, 17. december 2009

INTERNET + E-MARKETING


Zakaj bi se spletno oglaševali?
Upoštevati moramo dejstvo, da število uporabnikov interneta vsak dan narašča. Pretežno se internet uporablja za iskanje informacij, ki jih potrebujemo. Kar pomeni, da iskanje želene informacije povzroči potrebo, kateri sledi realizacija ali izpolnitev. Vsekakor je splet virtualno tržišče, ki nudi širok spekter dejavnosti.
Prednost interneta je, da je dvosmeren. Med našim oglasom in potrošnikom je dvosmerna komunikacija, katera nam omogoči personalizacijo storitev in izdelkov. Nudimo jim izdelke in storitve, ki so prilagojene njihovim potrebam. Preko spleta potrošnikom sledimo in na podlagi pridobljenih informacij pripravimo primerno ponudbo.
Prednost spletnega oglaševanja je tudi v merljivosti oglaševalskih akcij. Poznamo število izpostavitev oglasa določenim obiskovalcem spletnih strani in število povpraševanj, na katere je vplival oglasni prikaz. S pomočjo različnih orodij izdelamo natančno oglaševalsko analitiko.
Preko interneta lahko hitro dostopamo do željenih informacij, kar je tudi njegov poglavitni namen. S pomočjo iskalnikov -brskalnikov hitro pridemo do željenih informacij.
Poglavitna prednost interneta je možnost zelo natančnega ciljanja in doseganja ciljnih skupin. Kar pomeni, da oglas prikazujemo samo tistim, ki ga ta dejansko zanima.
Na kratko bi lahko rekli, da  internet  zrcalo potrošnika ter E-markentinger pa je Sherlock Holms, ki s povečevalno lupo sledi potrošnikom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar