petek, 25. december 2009

Kje sta izgubljena Janko in Metka?




Imam zanimivo spletno stran, toda premalo je obiskana. Kaj sedaj? Vsekakor sem na izgubi, ker naša spletna stran ne opravlja poglavitne naloge "informira ciljne skupine". Naši obiskovalci so zašli na drugo pot, ki je bila vidno "markirana". Toda mi želimo, da hodita Janko in Metka po naši poti, ki ju bo privedla domov. Na poti posujemo bele kamenčke, tako bosta Janko in Metka našla dom.
Najpomembnejši del je markiranje ali postavitev kamenčkov, ki vodijo do naše spletne strani. Temu pravimo "search marketing campaign".
SEARCH ENGINE MARKETING  (SEM).
Iskanje je prvi znak , da nekdo nekaj išče na spletu. SEM povzroči, da potencijalni kupci najdejo usluge katere potrebujejo. Naši beli kamenčki so ključne besede, ki jih pravilno določimo. S ključnimi besedami dobimo "target traffic".
SEM ima dve kategoriji:
PAID SEARCH ali PAY PER CLICK (PPC)
Plačamo takrat, ko nas dejansko nekdo klikne. Plačevanje na klik je preprosto, ciljno in učinkovito.
SEARCH ENGIN OPTIMISATION (SEO)
Je optimiziranje spletne strani, da doseže višjo uvrstitev v "search engin result pages" (SERP) za določeno ključno besedo. Vključuje spremebe HTML code in strukture, ki stojijo za spletno stranjo. Spletna stran je bolj dostopna za brskalnike, ki jo hitro najdejo in izberejo. SEO je osredotočen na organsko iskanje.

Beli kamenčki pripeljejo Jankota in Metko domov. Tako moramo tudi mi pripeljati obiskovalce na svojo spletno stran.

Ni komentarjev:

Objavite komentar