sreda, 6. januar 2010

KLJUČ- NA BESEDA



Uvrstitev naše spletne strani je odvisna od izbora ključnih besed. Preudarno in izbirčno moramo izbrati pravilne ključne besede za našo dejavnost. Paziti moramo, da ne izberemo neprimernih ključnih besed, kajti čeprav nas uvrstijo na 1. mesto v brskalnikih, še ne pomeni, da nam prinašajo obisk in naročila.
S pomočjo Googlovega predlagalnika poiščemo ključne besede:
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal tu dobimo predloge, ki so povezani z dejavnostjo podjetja. Pri iskanju moramo upoštevati regionalne nastavitve (Slovenija). Poiščemo ključne besede ter jih shranimo v Excelu. V ožji izbor se uvrstijo le tiste, ki imajo povprečen obseg iskanja 0,13 ter najprej uporabimo te, ki so najvišje uvrščene.

Programska oprema SEO Elite, ki je zelo enostaven za uporabo. Primeren je za popolne začetnike. SEO Elite omogoča preverjanje razvrstitve naše spletne strani, najde vsemogoče link partnerje, analizira web starni, katere so visoko rangirane z našimi ključnimi besedami. Skozi analizo vidimo kaj počne konkurenca in kopiramo njihove ključne besede. Med drugim SEO Elite tudi poišče back-links z uporabo različnih iskalnikov. Cena je 47.00 $. Vsekakor bi raje izbrala program, ki bi mi optimiziral spletno stran.

Svojo dejavnost lahko tudi strokovno podpremo s pisanjem člankov, ki jih internetno distributiramo:
http://ezinearticles.com/ ali  http://www.isnare.com/ ali objavimo novico na
http://www.prweb.com/
Lahko uporabimo socialna omrežjakot so facebook, my space, twitter in linkedlin.

Ponovno ugotovim, da nam internet omogoča peser izbor orodij za vidnost naše spletne strani. Odločilia bi se na podlagi finančnih sredstev.

2 komentarja:

  1. Te besede so najbolj pomembne, da sploh ljudje najdejo stran, ki vsebuje te podatke. Mislim, pa da postajamo vse bolj spretni v iskanju tudi sami. Potrebno je pravo vprašanje za pravi odgovor.

    OdgovoriIzbriši