nedelja, 17. januar 2010

GUERRILLA MARKETING




Guerrilla marketing je drugačen pristop v marketingu in je usmerjen v manjše ciljne skupine ter primeren za manjša podjetja. Predvsem želi z minimalnimi sredstvi doseči maksimalni učinek. V ospredje postavlja inovativne rešitve ter originalne ideje. Z svežo idejo pridobiva maksimalno pozornost potencialnih kupcev. Vsekakor se moramo zavedati, da pozornos ljudi pomeni večje zavedanje vaše blagovne znamke. Dobro vemo, da je lahko obdržati obstoječe kupce, zelo težko je najti nove kupce.

Gverila pravi, da ne vlagamo denar v marketinške procese, ampak raje vlagajmo čas, energijo in domišlijo. Ne bodi prepričan, da deluje samo posamezno marketinško orožije, kot je oglaševanje ali spletna stran. Gverilci vedo, da je potrebna marketinška kombinacija obojega. Ne spodbuja k oglaševanju, ker vam gverilski marketing ponuja 100 različnih marketinških orožji in oglaševanje je le eno izmed njih. Gverila marketing je usmerjen na posameznika in majnše skupine. Nima masovnega marketinga, ampak ima vedno specifično namen in celo vključuje ''kao se oglašati na telefon''. Gverila marketing govori o potencialnih starnkah.

Knjižno uspešnico ''Guerrilla marketing'' z več kot 20 milijonov prodanih knjig je napisal Jay Conrad Levinson in je izumitelj sodobnega, alternativnega marketinškega in prodajnega pristopa.

Se strinjam, da v sem marketinškem procesu je najbolj pomembna ideja. Poizkušati moramo najti drugačne kanale-poti do naših potencialnih kupcev.

Ni komentarjev:

Objavite komentar