nedelja, 10. januar 2010

PIRAT PAULO COELHO



Pisatelj knjižne uspešnice The Alchimist je uporabil, popolnoma novo strategijo trženja svojih knjig. Celotna zgodba se je zapletla z ruskim Alkimistom.  Trdi, da si vsak pisatelj želi, da bralci berejo njegove knjige. Med drugim si tudi želi biti v stiku z bralci ter izvedeti njihovo mnenje o knjigah. Sam pripravlja digitalne verzije ''copy write'' svojega pisanja in ga posreduje svojim bralcem v blogih. Tako je v nenehnem stiku s svojimi bralci. Svojega Alkimista v ruskem jeziku je kopiral in posredoval na splet. Založniki so bili zgroženi  nad Coelhovim početjem, prepričani so bili, da škoduje svoji prodaji. Pozneje se je izkazalo, da ravno njegove piratske knjige povečujejo prodajo. Bralci so prebrali del njegove knjige in se odločili za nakup. Sam pravi, da dober pisatelj zna pritegniti bralce, da se odločijo za nakup knjige. Prodajo si je povečal iz 1.000 izvodov v letu na 1.000.000. V letu 2001 je prodal 10.000 trdih copy v naslednjem pa 100.000. Povdaril je tudi ugotovitev, da je bilo veliko izvodov  ''downlod-anih'' vedar nikoli niso bili prebrani. Šel je še korak dalje in zasnoval svojo spletno stran ''The Pirate Coelho'' http://www.paulocoelho.com.br/engl/  , kjer najdemo vse njegove knjige v elektronski obliki. Prepričan je, da brezplačne elektronske knjige pomagajo povečati prodajo v knjigarnah. Pirate Paulo Coelho je strah in trepet založnikov. V prihodnosti se obeta boj me digitalnimi mediji in založniki. Pravzaprav me zanima kakšno vlogo bodo zasedli založniki. Bo novodobno delo založnika prebiranje blogov?

Fantastično so to izpeljali. Celoten profil Paulo Coelho je zgrajen v ''Personal Brand''. Ima unikatno ime Pirate Paulo Choelo. Svoj Google CV, prisoten je na facebooku, Twitter, mySpace in Linkedin. Piše tudi svoj spletni dnevnik ''blog''. Vsekakor so bralci navdušeni nad njim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar